10 יולי, 2012

30 עיתונאים בכירים עלו להר הבית. אחד מהם התבשר שהוא מסורב עליה לצמיתות

עיתונאי גורש מהר הבית
שלושים עיתונאים בכירים, ומשפיעי דעת קהל, עלו אמש בטהרה להר הבית, לרגל שלושת השבועות של "בין המצרים" שמציינים בהם את חורבנות בתי המקדש.
בין עשרות העיתונאים נצפו חגי סגל מערוץ הכנסת, איתמר פליישמן מויינט, נדב שרגאי ויהודה שלזינגר מישראל היום, וגם שלמה בן צבי העורך הראשי והבעלים של העיתון מקור ראשון. ולצידם אוראל שרפ ושמואל שטח, עורכי "דעות", של נאמני תורה ועבודה.
עוד נצפו אמש בהר הבית השחקן והזמר גולן אזולאי שבא לשם עם אשתו, כלה ביום חופתה שבאה עם קבוצת נשים גדולה למען המקדש. הרבנים יצחק ברנד ויואל אליצור,ומשה פייגלין, מהאישים הבולטים בתנועת הליכוד.
את קבוצת העתונאים הדריך בהר הבית העיתונאי ארנון סגל ממקור-ראשון ועולם-קטן. שדיווח על התרגשות רבה שאפפה את העיתונאים, שחלקם עלו להר בפעם הראשונה בחייהם.
ירעם נתניהו, עיתונאי בשבע והטלויזיה החינוכית ויוזם העליה, התבשר על ידי שוטרי משטרת ההר, שהוא מורחק על ידה מהמקום לצמיתות, ללא דין וללא משפט.
פעילי המקדש מעריכים שפיקוד המשטרה זועם על נתניהו בעקבות הגנתו ביום ירושלים על אחד המתפללים בהר הבית. בכך גדל לארבעה מספרם של מגורשי המשטרה מהר הבית בעקבות העליה החגיגית התפילות וההשתחוויות באותו היום.
המטה המשותף לאירגוני המקדש מברך את העיתונאים הרבים שבאו להכיר מקרוב את המתרחש בהר הבית ולחוות את ההתרחשויות במקום לטוב ולרע.
המטה מגנה את ההתנהלות הבלתי חוקית של המשטרה בהר הבית, שמונעת את כניסתם להר של כעשרים יהודים, ביניהם גם הרבנים ישראל אריאל, יוסף אלבוים, ויהודה גליק, שגורשו על ידי המשטרה מההר ללא דין וללא משפט.
.
לרשימה נוספת של שמות מפורסמים שהשתתפו אמש בעליית העיתונאים:
http://the--temple.blogspot.co.il/2012/04/blog-post_8478.html?m=0
לפרטים נוספים:
דובר המטה, יהודה גליק, 0528990399
קרדיט לתמונות (מלבד החתומה): ישראל מידד, מטה אירגוני המקדש.