03 ינואר, 2012

: "כולנו מרגלים" עשרות הפגינו מול בית המשפט


"אם זה ריגול- כולנו מרגלים"
מצ"ב תמונות לשימוש תוך מתן קרדיט צילום לתנועת קוממיות
בנוסף מצורפת תמונה של העצור בגין שימוש במשרוקית

אחה"צ הגיעו כ70 מפגינים לרחבת בית משפט השלום בי-ם במטרה למחות על מעצרם של ששה פעילים שהובאו באותה שעה לדיון בהארכת מעצרם.
המשטרה עצרה חמישה מפגינים לאחר שהשתמשו במשרוקיות.

ארגוני הימין ואנשי ההתיישבות מגלים זעם גדול על העילה של משטרת ישראל למעצרם של ששה פעילים אשר חטאם מסתכם בדיווח למתיישבים באמצעות מסרונים על תנועת כוחות הריסה על מנת שיגיעו למחות נגד הפינויים.
לדברי יו"ר תנועת קוממיות מוסא כהן, המערכות נכנסות לטירוף שעלול לגרור את הציבור הישראלי לסחרור מסוכן. "ראש הממשלה נתניהו מסמן מי הוא האוייב ופקידי הפרקליטות והשוטרים ממהרים לפעול בהתאם, האשמת ציבור המתיישבים בעבירות ריגול אינו דבר של פרשנות משפטית אלא מלחמה אידאולגית נגד בוני הארץ ואוהביה" אמר כהן.

אפריים מאיר אביו של אלעד מאיר אחד העצורים, אמר בפתח הדיון כי ישנה מדיניות אנטישמית מבית הפועלת נגד הציבור החרדי והדתי. לדבריו "הוא גאה מאד בבנו".

מחוץ לכתלי בית המשפט הפגינו עשרות במחאה על האשמות החמורות נגד חבריהם. המשטרה קיבלה צו חתום בידי שופט המורה למפגינים לקיים את מחאתם במרחק של למעלה מ100 מטרים מבית המשפט.
לאחר שהפעילים הפגינו באמצעות משרוקיות הורה קצין המשטרה שנכח במקום לבצע מעצרים כלפי כל מי שיעז לשרוק, כך נעצרו חמישה מפגינים והוכנסו לתחנת לב הבירה במגרש הרוסים.

 לראיונות ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר:
 
בברכה,
יהודה עמרני
תנועת 'קוממיות'
נייד 052-8319840 | פקס 1532-9974427
בקרו אותנו באתר http://www.komemiut.org/