25 נובמבר, 2009

תגובת מטות ערים להקפאת ההתישבות

תגובת מטות ערים להקפאת ההתישבות (מטות ערים - תנועת שטח ימנית שנוסדה לפני אוסלו ומונה מתנדבים מסורים רבים מכל רחבי הארץ)

ממשלה שמגעגעת כמו ברווז,  היא ברווז. אם הממשלה הנוכחית היא בעד מתן רובים למחבלים (כח דייטון), בעד הרס מאחזים ישראלים, בעד מדינה פלשתינית,  בעד שחרור מחבלים, וכעת גם בעד הקפאת התישבות, אזי מדובר בממשלה שמאלית  לכל דבר עם כל ההשלכות של זה.  
 
ההשלכות המעשיות הן כדלקמן:
 
א. פרישת המפד"ל: יש צורך שמפלגות שרוצות את קולו של הבוחר הימני תפרושנה מייד מן הקואליציה ויפנו מקום למפלגות השמאל הקיצוני כדי שאלה ייענשו על ידי הבוחר ולא המפלגות הימניות. המפלגה הראשונה שפורשת צריכה להיות כמובן המפד"ל. מייד לאחר שהמפד"ל תפרוש יש ללחוץ לפרישת ש"ס ולאחר מכן - ישראל ביתנו ויהדות התורה.  אין לתת שום לגיטימציה לממשלה שמאלית.  
 
ב. קמפיין עצמי של האיחוד הלאומי: סיעת האיחוד הלאומי צריך להתחיל כבר היום קמפיין בחירות עממי היות שהיא לפי שעה נותרה כמפלגה ימנית יחידה והציבור כולו צריך להפנים זאת, תוך ספירת הימים הדרושים למפלגות האחרות, כגון המפד"ל, להבין שעליהם להפסיק לדבוק בשמאל.
 
ג.  נטילת חופש הצבעה מצפוני ע"י חברי הכנסת האידאולוגיים: חברי הכנסת הימניים האידאולוגיים צריכים לכלכל את צעדיהם בכל ההצבעות מטעם הקואליציה, בכל נושא, מטעמים דמוקרטיים  של נאמנות לבוחר אחרי שכל ההבטחות לבוחר הופרו אחת לאחת. חברי כנסת הימניים צריכים לדעת שבפריימריז איש לא מוכרח להצביע עבורם, אפשר להצביע באופן רנדומלי, למחוזות ומשוריינים בלבד, ועוד, פרטים יבואו. יו"ר הקואליציה צריך כמובן לאפשר צעד זה ולא להטיל סנקציות אנטי-דמוקרטיות נגד נבחרי ציבור שמעדיפים להיות נאמנים לציבור.
 
ד. תרומת החיילים: חיילים צריכים להמשיך לסרב באופן אמיץ לפקודות בלתי חוקיות בעליל. איגוד ישיבות ההסדר צריך לרכז את המאבק למען חופש דת לחיילים הרבים שלא מגרשים יהודים מטעמי דת. לא רק טבעונים זכאים לחופש דת בצה"ל. 
 
ה. הקרבה כלכלית של הציבור: הציבור הכללי צריך להיות מוכן להקרבה  כלכלית, כל אחד מסייע אישית לממן את הנזקים שהממשלה עושה בסביבתו הטבעית. (למשל: הריסת מבני התיישבות, רדיפה משפטית וכו'). הסביבה הטבעית של הציבור העירוני כוללת מילוי כל בקשה לעזרה כלכלית שמגיעה לאוזניו, מטעם ציבור המתיישבים.
 
ו. זוגות צעירים: כל זוג צעיר צריך לעשות מאמץ גדול לעבור ליהודה ושומרון,  וכך גם מי שפרש לגמלאות. יישוב יהודה ושומרון הוא הרבה יותר חשוב כעת מיישוב הגליל והנגב. ביישובים - להיערך לשיווק וקליטה זריזים מאד בלי ועדות קליטה מעצבנות.  צעירים ביהודה ושומרון כמובן נקראים להמשיך את עבודתם הנהדרת באחזקת המאחזים והרחבתם.
 
ו. היערכות עממית לבחירות: התפקדות דחופה למפלגות (כדי שתקבלו את התענוג, להצביע נגד שרים וח"כים שסרחו). לפתוח מייד במערך שיחות מקדימות עם הסביבה הטבעית (במילואים, בעבודה, משפחה הרחוקה וכו') כדי שבבוא תקופת הבחירות, כל איש ימין יהיה ערוך ומוכן ויכיר היטב את רחשי הלב הפוליטיים של "מעגל ההשפעה" שלו.  
 
ז. ניצול לטובה של סמכויות שלטון: בעלי תפקידים צריכים לנצל את כוחם לטובה. למשל, יש יו"ר לכנסת, עכשיו הזמן לראותו משתמש בכוחו הרב כדי לרומם את הימין, ח"כ ימני שלא עושה זאת - אולי במטרהלזכות בתמיכה שמאלית למועמדות עתידית לנשיאות המדינה -  חוטא בשחיתות מפני שהוא עוסק בגניבת קולות ימניים שהצביעו עבורו.  גם הרבנים הראשיים צריכים להשמיע את קולם למען ארץ ישראל, ולא לפחד מהפרקליטות, לא נורא אם רב הולך בראש מורם לכלא, כולנו נתמוך בו, מה שנורא הוא - כשרב מסרב לשמור על ארץ ישראל.
 
ח. מתן עדיפות ראשונה לחיזוק הימין בחיים הפרטיים, בכל מיני דרכים. למשל, עדיף לבלות ערב בהכנסת טוקבקים לשיפור האווירה הלאומית, מאשר לצאת לסרט או לבית קפה. עדיף לתרום כסף למאחז מאשר לתת מתנה יקרה לחתונה של מישהו, וכו'. כל איש ואשה, נער ונערה אחראיים אחריות אישית לייצר לעצמם תכנית פעולה אישית וליישם אותה, אנשים מבוגרים לא זקוקים לבייביסיטר כדי לבצע את המוטל עליהם בעת הקשה הזו.
 
סוזי דים, דוברת מטות ערים 089471273  0528301999
בשם פעילי מטות ערים ברחבי הארץ