04 אוגוסט, 2022

מועמד אידאולוגי חדש נוסף במשבצת שפלה – מר אליהו רביבו

*מועמד אידאולוגי חדש נוסף במשבצת שפלה – מר אליהו רביבו*
 
כרטיס הביקור שלו:
 
*הראשון אשר חרט על דגלו* את הנפת דגל הזהות היהודית והנפת דגל המשילות
 
*מדינה פלשתינית* - בין הירדן לים יש מקום למדינה אחת - מדינת ישראל. כל הדיבורים על מדינה פלסטינית הביאו עלינו אסונות ופיגועים. עלינו להבהיר לפלסטינים באופן ברור- לא תהיה מדינה פלסטינית בארץ ישראל.
 
*התיישבות צעירה* - את ההתיישבות הצעירה חייבים להסדיר! מדובר במשפחות, מלח הארץ שגרות עשרות שנים ברחבי יהודה ושומרון ונאלצות לחיות בתת תנאים. ההתיישבות הצעירה מורכבת מאנשים שמבטאים את היופי בעם ישראל - אנשי צבא, חינוך, אנשים שתורמים לחברה. מכעיס לראות שמדינת ישראל מכשירה את הבנייה הבלתי חוקית של הבדואים בנגב ומחברת אותם לחשמל, בזמן שבהתיישבות הצעירה יישבו שוב בחושך ובקור בחורף הקרוב.
 
*השתלטות פלשתינית על שטח סי* - מדובר על פגיעה אסטרטגית חמורה בה נוקטים הפלסטינים. אין מדובר במקריות, ההשתלטות על שטחי סי היא מכוונת, מתוכננת ומתוקצבת על ידי ממשלות זרות שעויינות את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. עלינו לעצור את ההשתלטות הפלסטינית על שטחי סי בהקדם וליצור בשטח חיבור בין היישובים היהודיים.
 
*צפון השומרון* - ההתנתקות מצפון השומרון היא עוול כפי שההתנתקות מגוש קטיף היא עוול. הדבר הראשון שממשלה לאומית צריכה לעשות זה לבטל את חוק ההתנתקות ולאפשר חזרה של יהודים לצפון השומרון. אני מעריך מאוד את היהודים שמקריבים את חייהם ושומרים על הגחלת היהודית בחומש במסירות גדולה מאוד!
 
*פרשנות מרחיבה למושג בעלות פלשתינית פרטית* (ללא הוכחות המקובלות בעולם) - מדובר בפיקציה. אלו כביכול אדמות פרטיות שחולקו על ידי מלך ירדן בשנת 65 כדי להוריד התנגדויות. הם כלל לא ישבו בקרקע ו ב67 כבר הייתה מלחמת ששת הימים. היום יישובים יהודיים שכביכול יושבים על אדמות פלסטיניות, לא יכולים לבנות ולהתפתח. על כן הפתרון הוא לאפשר ולמרץ רכישה של הקרקעות על ידי מדינת ישראל.
 
*האם הפלשתינים הם עם* - לא. לא היו פלסטינים לפני 100 שנה, לא ערים פלסטיניות, לא מנהיגים פלסטינים ולא עבר פלסטיני. מדובר בקבוצת נוודים ערביים שנדדו מאיזור לאיזור ומעולם לא חיו כעם.
 
*דו"ח לוי וחוק ההסדרה* - התשובה הראוייה לדו"ח של טליה ששון. עלינו לאמץ את מסקנות הדו"ח של שופט בית המשפט העליון בדימוס אדמונד לוי - ולהכיר בצורה מעשית כפי שעולה מהדו"ח שההתיישבות ביו"ש היא חוקית גם על פי המשפט הבינלאומי. ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון אינה כיבוש ולכן כל הדיבורים על כיבוש ואפרטהייד הם בגדר הבל.
 
מומלץ בהחלט ע"י ארגון מטות ערים למשבצת שפלה (משבצת 19 – לכן מועמד ריאלי!!!)

בלי וירוסים. www.avast.com